Skip to main content
Bereikbaarheid voor huisartsen met

cloud telefooncentrale

Voor elke huisarts is optimale bereikbaarheid enorm belangrijk. De Landelijke Huisartsen Vereniging (LHV) eist niet voor niets dat je als huisarts binnen 30 seconden de spoedlijn opneemt en beantwoordt. Met een telefooncentrale in een digitale cloud ben je verzekerd van een uitstekende bereikbaarheid van zowel de spoedlijn als de hoofdlijn. Je spoedlijn blijft overigens ook bij uitval van het internet altijd bereikbaar.

Voordelen van VM1

Cloud telefonie is dé oplossing voor bereikbaarheid, voor elke huisarts. Hieronder staan de voordelen nog eens op een rij:

  • Bereikbaarheid van spoedlijn volgens richtlijn LHV
  • Onbeperkt aantal in- en uitgaande lijnen
  • Lage investeringskosten
  • Optimale gespreksroutering overdag én buiten openingstijden volgens dienstrooster
  • Wachtrij met positiemelding en achtergrondmuziek
  • Praktijk-, spoed-, recepten- en overleglijn
  • Noodknop voor frontoffice en meeluisterfunctie
  • Mogelijkheid van gespreksopname tijdens telefoongesprek
  • Rode, met de telefooncentrale geïntegreerde gsm-telefoon, als spoedtelefoon tijdens overleg of pauzes
Vraag offerte aan

Web-portaal

VM1 heeft veel ervaring met cloud telefonie en bereikbaarheid voor de huisarts. Spoedoproepen komen altijd als eerste door op 1 of meerdere groepen van de interne en/of mobiele telefoons. Ongeacht of deze al in gesprek zijn. Je kunt overigens zelf bepalen wie volgens rooster spoeddienst heeft. Via het daarvoor bestemde web-portaal kun je dat heel gemakkelijk invoeren. Daarnaast is het ook mogelijk om onder andere flexibele doorschakelingen voor waarneemdiensten door te voeren, vakantiesluiting en overleg met collega’s.

Handig keuzemenu

Buiten het feit dat je interne telefooncentrale tegen een voordelig tarief vernieuwd wordt, levert cloud telefonie van VM1 veel gemak, tijdswinst en extra veiligheid op. Een eenvoudig keuzemenu neemt jou en je assistenten veel werk uit handen. Denk bijvoorbeeld aan de keuzes ‘spoed’, ‘herhaalrecepten’, ‘afspraak maken’ en ‘assistent willen spreken’. Vervolgens komen herhaalrecepten als geluidsfragment in je e-mail of in het web-portaal terecht. Ook wordt de veiligheid van jou en je assistenten vergroot door een meeluisterfunctie. Dit bevindt zich onder een knop op de balietelefoon(s) en de gespreksopname kleurt dan rood.

Tevreden patiënten

Wij stemmen onze cloud telefonie volledig af op jouw eigen praktijksituatie. Dit levert voor jou ook tevreden patiënten op. Zo krijgen zij geen bezettoon meer te horen, maar komen in een wachtrij te staan met achtergrondmuziek en positiemelding. Het keuzemenu is duidelijk en met 1 druk op de knop kunnen patiënten aangeven waar ze voor bellen. Ook zijn je investeringen minimaal en vallen de belkosten tot wel 60% lager uit dan ISDN-telefonie. Het is zelfs mogelijk om deze techniek te integreren met het huisartsinformatiesysteem (HIS).

Meer weten?

Is jouw interesse gewekt en wil je weten wat een telefooncentrale in de cloud voor jou als huisarts kan betekenen? VM1 heeft al veel huisartsenpraktijken geholpen. Wil je ook advies of vrijblijvend een afspraak maken? Neem dan gerust contact op met Hans Gründemann, tel. 040 7676 275.

Bereikbaar,
Betrouwbaar, Betaalbaar!

Bereikbaarheid van bedrijven is ons vak.

Vraag offerte aanNeem contact op