Skip to main content

Eind april hield VM1 onder haar klanten en relaties een thuiswerk onderzoek. Eén van de uitkomsten is dat 41% aangeeft na de crisis vaker vanuit huis te werken. Nog eens 20% zal misschien vaker thuiswerken.

De crisis zal daarom naar wij verwachten, een blijvende verandering geven in hoe we met elkaar samenwerken. Sommige afspraken kunnen op afstand worden gehouden en worden efficiënter door videobellen. Het gebruik van goede hulpmiddelen is daarbij heel belangrijk, zoals: het inrichten van een professionele thuiswerkplek en vergaderfaciliteiten op kantoor. Ook zullen er positieve effecten zijn op het milieu, zoals minder files.

Daarbij moet de balans tussen werk en privé goed in de gaten worden gehouden.

Winnaar Keuze-kadobon: Onder de participanten is een Keuze-kadbon van €50 verloot. De winnaar is Eric Bekkers van IRX Communicatie.

De volledige uitslag van het onderzoek vind je hier: http://vm1.nl/thuiswerkonderzoek-april-2020/

Neem contact met ons op indien je vragen hebt over het onderzoek.